کد خبر 398256
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص لغو پروازهای نوروزی عمره گفت: به محض پایان یافتن تعطیلات نوروز که سفارت عربستان کار خود را آغاز کند اعزام عمره‌گزاران شروع می‌شود

به گزارش مشرق، سعید اوحدی در خصوص لغو پرواز های حج عمره در ایام نوروز گفت: به دلیل کاهش صدور ویزا طی دو هفته گذشته در سازمان حج و زیارت با مشکلاتی مواجه شدیم و تا به امروز حدود 12 هزار نفر از زائران حج عمره نتوانستند به سفر خود بروند.

وی افزود: رایزنی های مختلفی انجام دادیم تا بتوانیم پرواز ها را به طور مستمر داشته باشیم؛ اخرین تلاش ها دیروز انجام گرفت اما متاسفانه روند صدور ویزا مثل قبل بود؛ و به دلیل نداشتن ویزا چاره ای جز لغو پروزاها از تاریخ اول فروردین به مدت ده روز را نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعا به محض پایان یافتن تعطیلات نوروز که سفارت کار خود را مجددا شروع کند اعزام عمره گذاران را شروع خواهیم کرد و از دهم فروردین شروع می کنیم تا 26 خرداد که آخرین پرواز ما به سمت مدینه انجام می شود.

وی گفت: البته همچنان امیدوار هستیم که این مشکل طی دوروز آینده برطرف شود و اگر هرگونه تغییری صورت بگیرد از سوی ادارات کل حج و زیارت استان ها و کارگزاران زیارتی اطلاع رسانی می شود.

وی در خصوص علت این مسئله گفت: به هرحال بعضی مشکلات فنی و تعداد کم کارمندان سفارت عربستان برای صدور ویزا از دلایلی بود که برای این مسئله عنوان می کنند.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس